Rabu, 4 Februari 2009

nota pendek n GAJIk

aie..
adoi aie..lama dah tak jumpa blog..
aie blog..
em kebelakangan sya nie asyik bizy.
bizy nagn asemnt yg sunguh banyak dan memg banyak. skang pun nagh on9 cari maklumat tuk asemnt bi n asemnt2 yg sekutu ngan nya.
xsempat la nak on blog nie..sorie blog..

dan sya dah dapt gaji tadi..
ihi,bape minit yg lalu sejumlah duet telah jatuh kat depan mata sya. (jumlah dirahsia kan)
ohoi.. jgn sesapa suh sya belanja yea. duet tu simpan tuk projec grup "super medic" k.. aha.. nama kumpulan projec yg menggelikan bagi sya.. ahaks..

duet2..
k ni contoh duet yg sya dapat kat dalm sampul berwarna cokelat. wooo...





















**wajah kegembiraan dirahsia kan. ehek~
**ini jus contoh deut k~

*jum sambung uat esemnt pulak

16 ulasan:

duOne_sTarz berkata...

xnk belanje sudah..kui3. tapi kalu belanje lagi bagus ...^^

erisya nor berkata...

Wahhhh boleh buat kipas! banyak tuuuuu

FarhanaLicious berkata...

wah. mcm kenal aje gamba tu. hik3~

[ a l i y a ] berkata...

wahhhhhh,duit manyak,leh blanje nihhhh

aYuNi berkata...

huh~ tapi kamo da belanja saya coklat.. thanz alot dear.. namo g shpg eh.. simpan tuk pojek tau..

fahana_ann berkata...

baru nak suruh belanja.kuang3x..
huhu,,besnyer..betul la ajaa..ni p un layan komen orang je..lain kali baru post kan entri lain>_<

ajaa~ berkata...

**duOne_sTarz
aie..memg tamau blanja pun
ihi..blanje tengok jea la duet tu..:)

**erisya nor
ups memg banyak..
tapi dah dimiliki orang:(

ajaa~ berkata...

**farhanalicious
semstinya kenal la dear.
kita togetar meder kan..

**blanje?
memg dah abih blanja pun aliya. xsempat nak blnja kekawan..
uhu

ajaa~ berkata...

**aYuNi
oh dear.len kali da rezki lebih aza blanja ayu age k..
ye..tamau sholing2 age.simpan duet projek yg mahal tu...

**fahana ann
emh memg kita sume bizy kan..
adesh la..

eRRy 501® berkata...

wowww..pak cik kayoooooo..bagi la kat farhana skit..cian diaaaa..uhu

ajaa~ berkata...

**eRRy 501
huhu...pakcik sairi ye..?
tu ar pasai..cian kat farhana kan..
em memg cian la kat budak2 yg xdapt ptptn nie :(

e-leeyana berkata...

aishhh x baik pki sorang..nk lg berkat, pkai la berorang2 hehe

NoRT berkata...

ewah...ewah....

eRRy 501® berkata...

emm..apa kata kita tubuhkan satu tabung bantuan kemanusiaan bersamamu FaRHaNa..heehhe..

[ a l i y a ] berkata...

u di tag oleh saya,refer my blog ok?

Monkey D Luffy berkata...

elok kamu labur duit itu... meh sini aku tolong laburkan... lalalala