Khamis, 12 Mac 2009

jum BER cuti+ balik kG

aie..
lama wei xon blog nie. cian yea..

so besok last clas n last duk cini tuk minggu nie.uhu..minggu deoan lgi satu dah balik s.alm dah. kejapnya cuti sem nie. fist2 poly cuti 2 minggu..tpi tut2 cuti dah jadi semggu dah. poly amik cuti kali nie. tpi xpe la, janji dapt cuti kan..kan..

jum balik kg.
hilangkan masalah yg ada kat s.alm nieh.
tension sugguh duk cini. tambah2 age duk nagn dak umah sewa. hah umah sewa???ohoi..
tension uat sement satu group nie. hah group??
tension da kawan yg rapat 0..baik nie. hah kawan baik??
tension ada banyak makanan nie. byte??
hahh!!
tension semua laaa..
jum dengar org kenek kepala biru becerita..

cerita pe1
kawan..
apa ada nagn kawan??
kenapa kita ada kawan??
salah ke kita bekawan??
kita pelukan kawan ke??
or..kawan pelukan kita ke??

macam2 ada nagn kawan. kawan hapy+kawan suka+ kawan gembira+kawan senyum.tpi..sya pun xtau ada kawan sedey+kawan duka+kawan nangis... sya rasa sedey kalo kawan sya cakap 'aku sayg ko' + 'aku rindu kat ko'..dan sya TAK KAN sedey kalo dia cakap 'friends is notin'.. FRIENDS IS NOTHING. emh..uat pe nak sedey org cakap camtu kan??memg xsedey pun la.. biakan jea la nak cakap pape pun. janji sya ikhlas nak jadi KAWAN BAIk dia. sya xkesah..memg xkesah.. sebb 'friENds Is Notin" xda dalam kamus Idup sya.. pape pun loVE U MY loVEly Friends...

cerita ke2
umah dan swa = umah sewa.
bayar sewa tuk sebulan jea lagi.hihi..dah xmau duk umah sewa lagi dah..leh BERAMBUS dah. xmau da ahli2 umahsewa yg bermasalah age. dulu masa muda2 sem1 2 sya suka duk umah sewa. tpi skang?? ayai...semua org da masalh ngan umah sewa la. ops....ngan dak umah sewa la..
tapi sya jenis xamik tau, sukati korang la nak kawan+becakap o xnak. sya xkesah pun.. janji xggau idup nie.

cerita ke3
esemt banyak macam rumput kat padang poly hah. pening+pusing+nak muntah tengok esement yg bnayak nie. pasal sement gak laaa ley uat jadi gado nagn kawan tau, baya sunguh esemet nie. banyak kena topap sement org len la.. memg masak gak la otak+tangan+laptop nak uat sement. tpi skang..nasib baik. alhamdulillah sement dah nak settle. besok anta semua sement yg tinggal baki2. kat sume2 yg tolong uat+topap semet tu thank k..kita memg perlu bergabung. bukannya bercerai sebb masalah sebesar tahi lalat jea..

cerita ke4
semua orang baik, xkesah pun kalo ada sape2 nak itu+ini, nak pinjam itu+ini. mesti kita kan bagi kan. pinjam tudung? amik la.. pinjam kasut? amik la.. pinjam baju? amik la.. pinjam tepon? amik la.. mintak byte? amik la.. mintak buah? amik la.. mintak milo? amik la...
amik la...meMg semuA tu sya belikan tuk awk2 semua. amik la. sya org kaya, banyak duet leh beli bagi kat semua org. abiskan jea la semua makann tu.. ape sya dah kenyg xmau makan..hahha.. kejam ke kalo kita uat camtu?? salah ke kita xkedekut? slah ke kita kedekut?
tpi..sya ase sya xkedekut. semua sya bagi kalo ada yag mintak. sya memg xkesah MUla2 tu..
tpi kalo dah selalu duk mintak+mintak, sya xmarah lagi tpi sya rasa menyampah+geram pun ada. sya pun xmakan age, tpi org len dah abiskan hak kita. apa la kita nak uat nagn org camni ey??..
em..xpe la..sya xkesah age pun..janji sya jagn BERSIkap MaCam tu k.

cerita ke5
ayoi..dah xda dah...
jus nak balik kg jumpa maa..maa rindu la..dah setahun xbalik jumpa maa..
rindu jugak kat kawan baik+sekepala bengong+ngokngek. aie k.sah, deq, gee, mcyue, cek are,
mCsue, wan, ana...rindunya kat u all sume la.. kawan yg paling best sya ada. rindu gilerr ar kat korang wei. ase cam nak balik ting 5 balik ar..huhu.. so jagn jeles la kalo kita ada ramai kawan, sebb kita memg memerlukan kawan..emm...

**end---

jum minum teh o ais limau. sedap nie. haus la duk menulis cite yg bosan nie ar.. sorie k kali nie entri yg BuhSAn kan..

*selamt bercuti semua. lupakan yg lama. ingat yg baru.,.tpi xbermaksud lupakan yg dulu k..

6 ulasan:

fahana_ann berkata...

huhuhu..sedih betul baca pasal kawan tu.asgmnt?mmang kekadng nak trmntah gak ajaa..huhu..gaduh sbb agmnt?mmang bahaya pun..kena tahu cntrol perasaan dan segala...kekadng trmakan hati gak..

kuIna Jentayutiara berkata...

selamt bercuti & jgn lupa study...

FarhanaLicious berkata...

sori ya amat pasal asaimen tu.
sori sori sori sori.
nanti ana tebus balik ya?
pasal kawan tu, macam paham aje dgn masalah aja.
takpa lah, ada orang tak paham erti persahabatan sebenar. ada yang paham. semoga kita paham erti persahabatan sebenar. orang lain tu, kita tak yah amek pusing nak pikir sgt. oke dear?
once again, sori ya amat. :(

ajaa~ berkata...

fahana_ann
ok thank fahana. memg nak termuntah la..
tapi cuti2 xda sement bes la...

ajaa~ berkata...

kuIna Jentayutiara
ok thank...
dah abis cuti pon..

ajaa~ berkata...

fahanalicious
huhu..
sokey la dear..
dah lumrah tu.
aza xmasudkan sesapa pun,jus luahkan yg terbuku.
heee