Khamis, 26 Mac 2009

sem aKHIR ~

lagi 2 bulan dah nak abis sem nie la. sem 6 yang sya akan tingalkan x lama lagi. adesh sedeyny sya.. memg sya betul2 sedey nie. aspecially nak tigglkan kawan seclas yg 'sputim'. kenangn2 ngan dorang sume memg MANIS macam madu lebah plus gula tau. geng dak lakinya yg 'sputim'+ hapy go luckyy+enjoy memg best lah. lelaki nie memg xda masalah biasanya kalo ngan kekawan. betol x?? tu pendapt sya jea, org laki n org len xtau la kan.

geng2 dak pompuan pon best gak, banyak gelak2+kongsi cerita+kuar togeter meter..seronoknya. memg banyak sungguh kenagan nagn kawan2 seclas nie. DEU6A sya xkan lupakan kamu k. apa yang baik kita sama2 ingat n apa2 yg xbaik tu kita sama2 lupakan ya. lagi bagus tu... dah la penghuni2 pompuan clas DEU6A nie cun-cun+comel-comel, ngan dak laki nya pulak encem2+macho, tpi taley ngurat ya sebb sume dah berpunya...huhu.emhh kecuali sya k. :-) tapi sya nie tetp setia, DEU 6B pun sya xlupakan ugak. ohoi~

sekarang pulak masing2 satu clas kena mengecohkan diri tuk pk sal baju nak g MPG. hiii... tema xdapat yag betul2 age, jus kemungkinan temanya 'HITAM PUTIH'. sya skang nie pun dah terpikir2 siang malam nak cari baju camna. nak pakai baju apa ah...??? ada idea x..? kongsi k.. malam MPG nie kita kena glamour2 ke?? jelita2 ke?? sya xpenah age g majlis yg besar n glomour2. susah ugak nak pk cari baju sesuai. xmau la nampak TER lalu CanGGih. nak biasa2 jea tpi CUn ya. :)

pastu kena uat pesembahan setiap 1 clas malam MPJ tu. xkesah nak wakil ke 1 clas ke nak belakon ke menyanyi ke, xkesah pun. janji ada persembahan. clas kami tau nak uat ape? ketua cadangkan nak uat PentoMEn. semua terlibat, xda sorg pun terkecuali. waa..malunya nak belakon kat pentas. dulu sya penah uat pesembahan dikir barat kat atas pentas tu masa sem 1, ramai2 la berdikir kat atas tu ah. ayai malu ugak wei..tetiba jadi popular. ihi...
hah! peNtoMen nie macam mana ah?? atul cakap kita jus kena buat gaya jea, suara akan ada suara latar kat blakang nati. camtu ey.... best ugak dapat enjoy kan. dah la nak uat pentOMEn sal 'KisaH-kisah diri sendri dari sem1 sampai sem6'.. huuu... camna la tu, xleh nak bayang

em..cukup la sampai cinie jea tuk sem nie. nati umur panjag, insyaAllah kita jumpa sem baru kat tempat baru ya. pape pun thank semua kekawan tuk kengan2 manis n pahiT. sya suka berKENALan nagn kemu2 semua..

**xda idea lain ke tuk pesembahan MPG nati?? sya bagi cadangan la, bia sya jea yg menyanyi malam tu. ahahhahahahahhaha

13 ulasan:

asna cute berkata...

Huooo nak g dinner ker??? bestt yeaaaa dpt dressing lawo2.
Ha asna cadangkan ajaa pakai baju dresss cari y lengan panjg..if xde cri y legan pendek pastu pki ngan inner.

Pastikan kat baju tu ada batu lip lap lip lap ek heheh (diamond2 tu =)) pastu pki heels sikit n bwk beg cluth. Pastu tdung pki tdung corak2 itam putih~ kasug putih cun gak tu~ ngn beg sekali heehe

kuIna Jentayutiara berkata...

zaman study memang best.. byk kenangn tercipta..

nak glamour g diner kena lip lap lip lap

FarhanaLicious berkata...

sedihnya. nanti bila lagi boleh berkumpul ramai ramai kan?

mpg tu pakai baju kurung moden putih. boleh simpan wat kawin terus. heheh!

nanti aza nyanyi, ana naik atas pentas kasi bunga eh? huhu

fahana_ann berkata...

salam ajaa,
lame tak singgah sini:)
yang baru sem 4 ni pun dah terase sedih kalau nak hadapi sem 6 nanti..huhuu.member2 syok walaupun kekadng pening ngan masing2 punya perangai tak reti bahase..hehehe
pepun,good luck untuk perjalanan akan datang.
dinner?glamour?kalau ajaa dah yakin dengan diri dan satu2 pakaian tu, semua akan ok>_<

ajaa~ berkata...

**asna cute
a'aa asna cute..
aja nak g MPG bulan 5 nie. dah nak abis sem6 kan.

memg dah ad dah kasut putih nie, tp handbg pulak xda.. kena survy age la.uhui..
baju cun gak tu asna cakp. nati aja pk. tpi...
nak sepadan nagn buahati la.ihi...:P

ajaa~ berkata...

**kuIna Jentayutiara.
memg best la kenagn tu sume. kat tempat len xleh cari dah..

__salam kenal~

ajaa~ berkata...

**farhanalicious
ayai dear, aja tamau kawen age ler..
hihi..
tpi memg cun colur putih nie.

_ok je nek pents nari2 eh?

ajaa~ berkata...

**fahana_ann
aie fahana_ann..
memg sadis nie sebb dah jadi senior xda org nak ngurat.uhu..
sem4 sempt age kumpl kenagan yg manis2. uuuuu........

_malm tu jea aja nak nampak glamour cikit tpi simple. ihi..

fahana_ann berkata...

hehehe..
sempat lagi ke nak ngorat,,huhu
tau tak pe..ni tengah nak kumpul ni:)
..hehehe..mesti ade yang sangkut nnti..

ajaa~ berkata...

**fahana_ann
eh jagan bagi sgkut k..
ala pasti boley nya, uat da best.
sempat age ngurat adik2 pun ok uagk~

ROHAN berkata...

aja, dah nak tinggalkan bandar shah alam? balik joho?

Dah lupa kat abang?

duOne_sTarz berkata...

sye sudah menggalkan zaman itu..namun tetap dihatiku

aYuNi berkata...

hoho~
3 tahun kite bersama deu neh.. byk kngan kan? suka dan duka.. waaa..haha~
tp xpe.. kamo ttp ku ingat sbb kamo xpenah menyakitkan ati ku..

mpg? cam xsabar kan g sana..
kite akan bernyanyi bersama2 k aza tuk mpg.. hidup DEu !